CS2

i

Autor: Valve

Counter Strike 2

CS2 coraz bliżej premiery. Mamy nową, dużą aktualizację!

2023-06-30 11:39

Valve nieustannie pracuje nad Counter Strike 2 i zapowiada się, że premiera gry jest już bliżej niż dalej. Przemawia za tym nowo wydana duża aktualizacja wprowadzająca parę konkretnych zmian oraz dwie odświeżone mapy De_Nuke i De_Office. Wszystko wskazuje na to, że deweloperzy wyrobią się jeszcze z wydaniem gry na lato 2023.

Gracze, którzy mają okazję uczestniczyć w zamkniętej becie Counter Strike'a 2 wpierw sprawdzali grę na mapie De_Dust2, aby następnie od niedawna przenieść się na De_Mirage. Valve postanowiło zaskoczyć wszystkich sympatyków CS2 i do bety dodać dwie odświeżone mapy. Będzie to kultowy De_Nuke oraz mniej popularny De_Office. To jednak nie wszystko, ponieważ Valve wprowadziło możliwość inspekcji granatów, pokazując to na załączonym wideo w serwisie Twitter. Możecie obejrzeć je pod spodem.

Sama inspekcja granatów robi duże wrażenie, ale bombsite A Nuke'a w tle również się wyróżnia. Wróćmy jednak do głównego narzędzie atakowania lub bronienia site'ów w Counter Strike'u. Możliwość podglądania granatów raczej nie jest bezcelowym zabiegiem. Mówi się, że Valve jest przygotowane na wprowadzenie nowych skinów oraz skrzynek, w których odblokujemy elementy kosmetyczne do granatów błyskowych, zapalających, dymnych oraz wabików. Podobna sytuacja miała miejsce ostatnio, kiedy deweloperzy CS2 potwierdzili, że skiny otrzyma mało popularna broń Zeus x27, czyli taser.

To nie wszystko, czym postanowiło zaskoczyć nas Valve, ponieważ prócz nowych map, lista zmian dotycząca gameplay'u jest dosyć pokaźna. Pełną listę modyfikacji znajdziecie poniżej.

CS 2 — informacje o aktualizacji 

Mapy

  • Usunięto Mirage'a,
  • Dodano Office do trybu Deathmatch i trybu Casual,
  • Dodano Nuke do trybów Deathmatch, Casual i Competitive.

Rozgrywka

  • Dodano tryb gry Casual.

Strzelanie

  • Naprawiono rzadkie przypadki, w których pociski nie podążały za wzorem rozrzutu.

Audio

  • Ulepszenia przetwarzania dźwięku 3D,
  • Ogólne poprawki i ulepszenia miksu,
  • Dodano efekty odległości do wszystkich pozycyjnych źródeł dźwięku,
  • Naprawiono brak niskich częstotliwości w pewnych odległościach od źródeł dźwięku, takich jak granaty i ogień z broni,
  • Naprawiono błąd, w którym czasami dźwięki nie uwzględniały wartości okluzji otaczającej geometrii, co powodowało, że źródła dźwięku wydawały się być bliżej niż były,
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre dźwięki były nieco głośniejsze lub cichsze w zależności od ustawień gracza,
  • Dodano unikalną warstwę okluzji dźwięku, aby pomóc w pionowym pozycjonowaniu dźwięku w Nuke,
  • Dodano muzykę do ekranów akceptacji meczu i wczytywania.

Poruszanie

  • Bunny hopping powinien teraz lepiej pasować do CS:GO działającego z prędkością 128 tick.
  • Naprawiono przypadki niezamierzonego powolnego kucania/wstawania.
  • Gracze nie mogą już skakać pod koniec rozgrzewki.
  • Ulepszono odczyt dla cl_showpos, aby pokazywał maksymalną prędkość z ostatnich 3 sekund; liczba ta znajduje się w nawiasie w wierszu "vel".
  • Dodano convar sv_jump_spam_penalty_time, aby umożliwić precyzyjne dostrojenie odczucia bunnya hopa.

Animacje

  • Od teraz można dokonać inspekcji granatów
  • Poprawiono animacje zastrzyków zwiększających poziom zdrowia
  • Poprawiono działanie inspekcji dla różnych broni

Networking

  • Wysyłanie ramek delta gry jest teraz asynchroniczne. Zmniejsza ono teraz użycie procesora głównego wątku serwera dedykowanego, a tym samym zmniejsza prawdopodobieństwo utraty ticketów.

Różne

  • Dodano ikonę wyposażenia niezależną od drużyny dla kafelków ekwipunku/ładunku,
  • Jeśli to możliwe, przełączenie na tryb widza spowoduje domyślne włączenie widoku z oczu,
  • Naprawiono przypadek, w którym broń w kaburze była renderowana na martwym graczu,
  • Dostosowano przejście między kamerą pościgową widza a kamerą roamingową,
  • Wyśrodkowano tekst trybu gry na ekranie wczytywania,
  • Usunięto "Najlepszy z X rund" z ekranu wczytywania.
Bocian poparzony chemikaliami

Wieś czy miasto – gdzie powinieneś żyć?

Pytanie 1 z 8
Dojazdy do pracy czy szkoły. Ile chciałbyś, aby zajmowały Ci czasu maksymalnie?