Fani Counter-Strike'a nadal eksperymentują z wersją beta CS2, ponieważ kolejna aktualizacja zapewniła jeszcze większej liczbie graczy dostęp do długo oczekiwanej kontynuacji serii. Bez wątpienia nie możemy mówić tutaj o grze kompletnej lub ukończonej, a wręcz wielu z nas, graczy uważa, że CS:GO niektóre rzeczy robiło lepiej. Czymś, co od dawna było krytykowane w związku z franczyzą wśród społeczności CS, są serwery, a dokładniej ich częstotliwość taktowania. Były profesjonalny gracz i popularny streamer n0thing ostro skrytykował CS:GO w 2019 roku za brak serwerów obsługujących 128 Tick Rate, które według wielu zapewniają najpłynniejszą rozgrywkę. Ponieważ CS2 został wydany 11 lat po swoim poprzedniku, społeczność powszechnie oczekiwała, że zmiana zostanie wreszcie wprowadzona. Tak się jednak nie stało i pomimo wysiłków twórców mających na celu wprowadzenie nowego systemu aktualizacji serwerów Sub-Tick dla CS2, jeden z graczy zauważył, że serwery nadal pozostały na 64 Tick Rate.
Czytaj też: Fani CS2 narzekają na ptaki i liście. Czy Valve wysłucha błagalnych próśb o ich usunięcie?
Polecany artykuł:
Fani oczekują obiecanych 128 Tick Rate w CS2
Użytkownik Reddita zamieścił zrzut ekranu z logów serwera wewnątrz gry na subreddicie GlobalOffensive. Pokazuje, że serwery dobierania graczy w Counter-Strike 2 nadal działają z 64-częstotliwością w porównaniu z popularną, konkurencyjną platformą innej firmy FACEIT, która ujawniła, że ich serwery obsługują 128 Tick Rate.
Czytaj też: CS2: Najlepsze ustawienia pod FPS. Jak wycisnąć ze swojego PC jeszcze więcej?
Wielu użytkowników podkreślało swoją frustrację związaną z brakiem serwerów 128 Tick Rate:
- „Naprawdę podoba mi się nowy system dobierania graczy w CS2, ale to zaprowadzi mnie z powrotem do FACEIT” – powiedział jeden z nich.
- „Zaczekaj, więc mówisz mi, że w zasadzie cały powód, dla którego ludzie czekali na tę grę od lat, po prostu nie istnieje?” – dodał inny użytkownik.
- "Na serio. To był jeden z głównych powodów, dla których CS2 mnie zachwycił”
Czytaj też: Komendy w CS2, które musisz znać! Jak pokazać FPS, tickrate i wiele innych. Wszystkie polecenia
Tick Rate określa szybkość, z jaką serwer aktualizuje grę, zatem im wyższa częstotliwość, tym szybciej gra jest aktualizowana. Wielu uważa, że zapewnia to znacznie płynniejszą rozgrywkę, co może okazać się istotne przy próbie dokładnego oddania zwycięskiego szybkiego strzału. Miejmy nadzieje, że Valve zmieni swoje plany i zapewni graczom Counter Strike'a 2 powszechnie popularne serwery o szybkości 128 Tick Rate wraz z oficjalną premierą gry.