Spis treści
- Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją 2.01
- Cyberpunk 2077 patch 2.01
- Cyberpunk 2077 patch 2.01 – lista zmian
Cyberpunk 2077 z nową aktualizacją 2.01
Nie minęło dużo czasu od wydania aktualizacji 2.0 do gry Cyberpunk 2077, a w internecie już pojawiły się liczne wpisy o błędach, które nadal są w grze. Chociaż zgodnie z zapowiedziami patch 2.0 wprowadził wiele usprawnień do rozgrywki, to niestety nie usunięto wraz z nim wszystkich błędów zgłaszanych przez graczy. W odpowiedzi na zgłaszane problemy z grą przedstawiciele studia CD Projekt RED poinformowali, że wkrótce udostępniony zostanie kolejny patch do Cyberpunka z numerem 2.01. Sprawdźcie, co zmieni najnowsza aktualizacja w Cyberpunk 2077.
Cyberpunk 2077 patch 2.01
Informację na temat nowej aktualizacji przekazał na profilu X Marcin Momot, dyrektor ds. społeczności w zespole. Obecnie jest już oficjalna informacja na stronie gry. Najważniejszym problemem, który ma rozwiązać nowa aktualizacja, ma być zwiększenie rozmiaru zapisów gry. Ten problem dotyczy użytkowników PS5 od momentu zaktualizowania gry do wersji 2.0. Drugi błąd, który zostanie usunięty w patchu 2.01, dotyczy trwałego efektu zniekształcenia w grze, który pojawia się po wyborze jednej opcji dialogowej w rozmowie z Johnnym.
Cyberpunk 2077 patch 2.01 – lista zmian
Zmiany w dodatku Widmo wolności:
- Wysokie progi – powtarzanie niebieskiej opcji dialogowej związanej z przeszłością Korpa w rozmowie z Paco nie będzie już blokowało postępów.
- Terra Incognita – naprawiono błąd, w wyniku którego można było zdobyć wiele punktów Relica, aktywując pierwsze spotkanie z Songbird więcej niż raz.
- Dzień próby – naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie się V na ścianie lub dachu po wykonaniu ostatecznego ciosu na Kurcie Hansenie.
- Słuszna sprawa - Naprawiono błąd, który mógł powodować zniknięcie całego ruchu ulicznego po ukończeniu zadania. Naprawiono błąd, w wyniku którego rozpoczęcie walki w garażu w określonych scenariuszach mogło powodować różne zakłócenia w postępach zadania.
- Nowe życie, stare parówki – naprawiono błąd, który powodował, że brama prowadząca do stoiska z hot-dogami Billa była zamknięta.
- Ku otchłani - Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi skanowanie systemów sieci neuronowych. Wprowadzono różne poprawki urządzeń w bunkrze.
- Ciernie i gwiazdy – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące na prom się nie otwierały.
- Czarne czy czerwone? - Naprawiono błąd, który uniemożliwiał V opuszczenie gniazda snajperskiego po wielokrotnym przełączaniu kamery na końcu sekwencji, co blokowało postępy w zadaniu.
- Reed będzie miał teraz na sobie swój imprezowy strój podczas rozmowy z Songbird.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre rozmowy telefoniczne niezbędne do kontynuowania głównego wątku fabularnego rozpoczynały się z opóźnieniem.
- Wizualne poprawki animacji, oświetlenia, scen, efektów specjalnych i innych.
- Poprawiono wydajność zarówno na PC, jak i na konsolach, zwłaszcza w obszarze Dogtown.
Zmiany w Cyberpunk 2077 - Zadania i otwarty świat:
- Dom lalek – efekt zniekształcenia, spowodowany rozmową z Johnnym i wybraniem określonej opcji dialogowej na końcu zadania, nie będzie już utrzymywał się na ekranie.
- Na rozdrożach – naprawiono błąd, który mógł spowodować, że zadanie zawieszało się na celu „Pokonaj Nasha i jego ludzi”, jeśli gra została zapisana podczas walki przed aktualizacją 2.0.
- Kontrakt: Gorący materiał - Naprawiono błąd, w wyniku którego samochód Teda Foxa w ogóle się nie pojawiał. Naprawiono błąd, w wyniku którego kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu się do obszaru zadania.
- Kontrakt: Impreza pożegnalna – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu z Flavio, bo pojawiał się pod ziemią.
- Kontrakt: Kto daje i zabiera... – naprawiono błąd, w wyniku którego SUV Militechu pojawiał się pod ziemią.
- Czerwony wieszcz - Naprawiono błąd, który powodował, że pozostawienie niedokończonego zadania mogło blokować skanowanie wskazówek, uniemożliwiając graczowi postępy w wielu zadaniach. Naprawiono błąd, który powodował, że strona Bartmoss Collective w niektórych przypadkach nie była widoczna.
- Wielki sen – naprawiono błąd, w wyniku którego ikony leczenia i radia znikały z interfejsu po pościgu samochodowym z Takemurą.
- Przesyłka polecona – naprawiono błąd, który powodował, że zadanie nie aktywowało się, jeśli gracz zbliżył się do lokacji przed aktualizacją 2.0.
- Skok na głęboką wodę - Naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie nie był obecny w Afterlife.
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas jazdy windą na 42. piętro przy niskiej liczbie FPS-ów V mógł spaść przez podłogę i zginąć.
- Ukryta prawda – naprawiono błąd, w wyniku którego ukończenie zadania mogło sprawiać, że system policyjny przymykał oko na przestępstwa V.
- Miasto Snów – naprawiono błąd, który powodował, że jeśli gracz wsiadał na miejsce kierowcy z miejsca pasażera, Jackie wracał do stoiska z makaronem i odmawiał jazdy do ripperdoca.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Kroniki kryminalne NCPD mogły pozostać nieukończone nawet po splądrowaniu niezbędnych kontenerów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre bronie ikoniczne nie pojawiały się na ścianie skrytki w mieszkaniu V.
- Obniżono wartość testu zdolności wymaganego do wejścia na obszar, gdzie można znaleźć katanę termiczną.
Zmiany w rozgrywce:
- Umożliwiono prawidłowe przełączanie się na wszczepy rąk poprzez zmianę broni.
- Naprawiono błąd, który mógł wywołać u V niewrażliwość na wszystkie obrażenia.
- Wrak radiowozu NCPD bez kół nie będzie już patrolował ulic Night City.
- Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre starsze modyfikacje w ekwipunku i skrytce nie były prawidłowo wymieniane na nowe modyfikacje broni.
- Naprawiono błąd, który powodował, że broń zdobyta przed aktualizacją 2.0 mogła mieć zbyt wysoki poziom w porównaniu do poziomu gracza.
- Usunięto nieaktualne schematy do wytwarzania.
- Po rozmontowaniu Budget Arms Slaught-o-matic gracz otrzyma teraz 1 podzespół do wytwarzania.
Zmiany na PC
- Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs mógł pokazywać dane wejściowe z kontrolera podczas gry na klawiaturze i myszy.
- Gracze, którzy nie mogli zdobyć osiągnięć z powodu błędu, który uniemożliwiał odblokowanie osiągnięć Widma Wolności na PC przed wprowadzeniem backendowej poprawki w dniu premiery, będą mogli odblokować je retroaktywnie na GOG i Steam po wczytaniu zapisu z danej rozgrywki. Jesteśmy w trakcie badania tego problemu na Epic Games Store.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0, ale nie zainstalowaniu dodatku na GOG-u, w menu gry mogło pojawiać się okienko z informacją „Pobrano Widmo wolności – wróć do menu głównego, aby uzyskać dostęp do nowej zawartości”.
- Poprawiono jakość obrazu DLSS Ray Reconstruction na poziomie wydajności Ultra.
Zmiany na konsole:
- Rozwiązano problem uszkodzonych zapisów na PlayStation, zwiększając maksymalny rozmiar pliku zapisu. Uwaga: nie naprawi to zapisów uszkodzonych przed aktualizacją.
- Naprawiono błąd, który powodował, że uruchomienie gry bez połączenia z internetem wymagało od gracza ponownego zalogowania się do Moich nagród przez GOG-a.
Inne poprawki błędów na PC i konsole:
- Głośność radia pojazdu została dostosowana tak, aby nie było już zbyt ciche w porównaniu z innymi dźwiękami w grze. Jeśli głośność innych dźwięków została przez ciebie obniżona, aby lepiej słyszeć radio, możesz ponownie dostosować głośność przed kontynuowaniem gry.
- Dodano brakujące dźwięki Basiliska.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zdobyć nieskończoną liczbę punktów w Trauma Drama, strzelając do wrogów nieustannie spadających z helikoptera.
- Strony Growl FM i Dark Star będą teraz widoczne podczas rozgrywki bez dodatku Widmo wolności.
- Naprawiono błąd, który powodował, że rozłączenie z internetem nie powodowało wyświetlenia komunikatu o błędzie w zakładkach Moje nagrody i Postępy międzyplatformowe.
- Piosenka „History” autorstwa Gazelle Twin and Trash Generation nie będzie już odtwarzana przy włączonej opcji „Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim”.
- Usunięto błąd, w wyniku którego włosy nie rzucały cienia przy włączonym ray-tracingu.
- Gracze, którzy zamówili Widmo wolności przedpremierowo, ale nie otrzymali Quadra Sport R-7 „Vigilante”, teraz otrzymają samochód.
- Wprowadzono poprawki do lokalizacji w języku ukraińskim. Poprawiono w szczególności linie, w których tłumaczenie straciło pierwotne znaczenie.
REDmod
- Naprawiono błąd, który powodował, że tweak mody nie kompilowały się w REDmodzie.
- Dodano do REDmoda wsparcie dla Widma wolności.
Gracze mający problem z zapisem powinni pamiętać, że ta poprawka nie naprawi zapisów uszkodzonych przed aktualizacją. Dlatego przed wgraniem aktualizacji należy się upewnić, że posiada się działający zapis.
Jak przeczytać możemy na stronie twórców gry to tylko niektóre poprawki, które wprowadzi aktualizacja 2.01.
Polecany artykuł: