Diablo 4 otrzyma Ray Tracing
Gracze Diablo 4 posiadający karty graficzne z serii GeForce RTX będą mogli cieszyć się zwiększoną wydajnością i mniejszymi opóźnieniami systemu, dzięki funkcjom takim jak DLSS 3 i NVIDIA Reflex już 26 marca. Pancerz, woda, okna i inne odblaskowe powierzchnie będą teraz charakteryzować się realistycznymi odbiciami opartymi na ray tracingu, wzbogacając głębię i zanurzenie bitew w mrocznej krainie fantasy Sanktuarium. Dodatkowo cienie zyskają dodatkowy poziom szczegółowości dzięki promieniom tracing, jeszcze bardziej poprawiając klimatyczną oprawę wizualną gry.
Czytaj też: Diablo 4 Sezon 4 zadecyduje o dalszych losach gry. Blizzard rzuci wszystko na jedną kartę?
Śledzenie promieni to technika renderowania stosowana w grafice komputerowej w celu symulacji sposobu, w jaki światło oddziałuje z obiektami w wirtualnej scenie. W przeciwieństwie do tradycyjnych metod renderowania, które wykorzystują rasteryzację do przybliżania efektów świetlnych, śledzenie promieni śledzi ścieżkę poszczególnych promieni światła podczas ich interakcji z powierzchniami, dokładnie symulując efekty, takie jak odbicia, załamania i cienie. Wdrożenie technologii Ray Tracing zapewnia bardziej realistyczne i oszałamiające wizualnie obrazy w grach, ponieważ zapewnia realistyczne oświetlenie i cienie, zwiększa realizm materiałów i tworzy bardziej wciągające środowiska, dokładnie odwzorowując zachowanie światła w prawdziwym świecie.
Czytaj też: Diablo 4 z mocnym rywalem w marcu 2024! Fani mogą sprawdzą „najlepszą” grę Hack and slash