Dragon Ball

i

Autor: Dragon Ball

Dragon Ball

Dragon Ball z wieloma niespodziankami na 2024 r. 40-rocznica serii zapewni fanom sporo nowości

2024-06-07 7:31

20 listopada 2024 r. przypada 40. rocznica powstania serii Dragon Ball. Pomimo czterdziestoletniej historii serii, Dragon Ball w dalszym ciągu wykazuje oznaki ogromnego wzrostu liczby umów licencyjnych i międzynarodowej popularności, która niewątpliwie wzrośnie wraz ze zbliżającą się jesienną premierą Dragon Ball Daima.

Dragon Ball przygotowuje się na 40. rocznicę serii

W komunikacie prasowym Toei Animation świętuje udane umowy dotyczące marek, które franczyza Dragon Ball prezentowała w ciągu ostatnich 12 miesięcy, a japońskie studio animacji z niecierpliwością patrzy w przyszłość. „Fani Dragon Ball mają naprawdę niezaspokojone zapotrzebowanie na markowe towary – co ilustruje szerokość i głębokość naszych licencjonowanych kategorii produktów. Jesteśmy podekscytowani, że dzięki nowym umowom ukochane postacie i historie Dragon Ball zostaną udostępnione fanom – nie tylko w Ameryce Północnej, ale także na całym świecie. Dzięki poświęceniu i zaangażowaniu zarówno naszego zespołu, jak i naszych partnerów było to możliwe. będziemy nadal dostarczać nowe i ekscytujące produkty fanom Dragon Ball w każdym wieku.” – powiedział Masayuki Endo, prezes Toei Animation.

Czytaj też: Dragon Ball: Ujawnili ostatni wywiad z Akirą Toriyamą! Wyjaśnia pracę nad nowym anime

Dragon Ball i wszystkie kolaboracje z okazji 40. rocznicy

W ciągu ostatnich kilku tygodni i miesięcy Dragon Ball współpracował z wieloma popularnymi markami, aby stworzyć asortyment towarów dla fanów anime w każdym wieku. Lista nowych licencji markowych na lata 2023-24 obejmuje:

  • 100 Thieves: marka lifestylowa premium, oferująca kolekcje odzieży i klawiatur Dragon Ball Z pod markami 100 Thieves i Higround.
  • Darc Sports: marka/klub/rodzina, której przesłaniem jest „nigdy się nie poddawaj”, a jej podstawą są fitness/kulturystyka. Darc Sport Wolves prezentuje kolekcję Dragon Ball Z.
  • General Mills: Międzynarodowy producent markowej żywności konsumenckiej, który stworzył kolekcje pudełek płatków śniadaniowych Reese’s Puffs z różnymi postaciami z Dragon Ball Z.
  • Karty Hallmark: Wiodący innowator w świecie kart okolicznościowych, opakowań prezentowych, upominków i ozdób w ramach kolekcji Dragon Ball Z Hallmark Keepsake. M.in. ozdoby, Funko POP! i wiele więcej.
  • Jazwares: Jedna z wiodących na świecie firm produkujących zabawki będzie współpracować przy tworzeniu kolekcji pluszowych Squishmallows opartych na popularnych postaciach Dragon Ball Z.
  • Kura Sushi USA: innowacyjna i interaktywna technologicznie japońska sieć restauracji, która nawiązała ograniczoną czasową współpracę Dragon Ball Super Bikkura Pon, obejmującą nagrody, gadżety, prezenty w sklepach i tematyczne dekoracje przestrzeni.
  • TeeTurtle: firma tworząca zabawne i wyjątkowe koszulki, pluszaki i akcesoria, w tym nadchodzącą kolekcję postaci Dragon Ball i Dragon Ball Z.

Czytaj też: Dragon Ball ujawnia ostatnią pracę Akiry Toriyamy przed jego śmiercią. Zachwyt

Chociaż 40. rocznica powstania serii Dragon Ball odbędzie się bez obecności jej legendarnego twórcy, zmarłego Akiry Toriyamy, fani i twórcy na całym świecie nadal czczą pamięć kultowego artysty mangi. Dragon Ball Daima, nadchodząca nowa seria anime planowana na jesień, była ostatnim projektem anime Dragon Ball, do którego Toriyama przyczynił się przed swoją śmiercią. W 2024 r. pojawi się także długo oczekiwana bijatyka Dragon Ball: Sparking! Zero na PlayStation, Xbox i PC.

Przygotowano Strefy manga, anime, fandom

Dragon Ball QUIZ: Jak dobrze pamiętasz Piccolo Saga?

Pytanie 1 z 14
Saga Piccolo rozpoczyna się od kolejnego wielkiego turnieju. Zawodnicy walczą o tytuł: