Frytki są uniwersalnym przysmakiem i każda kultura ma na nie swój własny przepis. Jednak jedna rzecz nie podlega dyskusji – frytkom bez ketchupu mówimy stanowcze nie. Według badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie Heinz, ośmiu na dziesięciu Polaków (81%) odmawia jedzenia frytek bez ketchupu. Przy tak dużym znaczeniu tego sosu, nie dziwi fakt, że blisko siedmiu na dziesięciu (68%) polskich miłośników ketchupu często czuje się sfrustrowanych, nie mogąc nabrać pożądanej porcji sosu, która byłaby dla nich wystarczająca. Ponad połowa badanych Polaków (52%) nabiera ketchup więcej niż jedną frytką na raz, a ponad jedna czwarta (27%) potrzebuje do tego dodatkowego narzędzia.
Przy ogromnej liczbie 4,5 miliarda frytek zjadanych każdego roku na całym świecie, Heinz planuje położyć kres cierpieniu fanów sosów, oferując nowe rozwiązanie – "Heinz Spoon Friez".
Polecany artykuł:
Heinz Spoon Friez - co to?
Smażone ziemniaki występują w wielu różnych kształtach i rozmiarach. Frytki jednak, ze względu na swój klasyczny, długi i cienki kształt, są problematyczne dla tych, którzy chcą przede wszystkim poczuć smak sosu, a nie ziemniaków. Powodem jest ich smukłość i ograniczona powierzchnia. Rozwiązaniem tego problemu są, wykonane w całości z ziemniaka i kształtem przypominające tradycyjne łyżeczki "Heinz Spoon Friez". Dzięki ziemniaczanej główce w kształcie "miseczki" fani ketchupu mogą w końcu nabrać go więcej i delektować się wyjątkowym smakiem Heinz Tomato Ketchup, którego Polacy tak bardzo kochają. Aby zaskoczyć amatorów smażonego jedzenia, Heinz podejmuje współpracę się z warszawską restauracją Soul on the Grill, aby sprowadzić “Heinz Spoon Friez” do stolicy tylko na jeden weekend.
Heinz Spoon Friez - gdzie można je kupić?
W Soul on the Grill (mieszczącej się w Fabryce Norblina w Warszawa), w sobotę 1-ego i niedzielę 2-ego kwietnia [od 12:00 do 00:00], klienci będą mogli schrupać limitowane “Heinz Spoon Friez” za darmo. Trzeba się jednak spieszyć, ponieważ liczba dostępnych frytek jest ograniczona!
"Wierzymy, że fani ketchupu zbyt długo cierpieli w milczeniu. W Heinz Spoon Friez jest wiele miłości do frytek i jeszcze więcej do naszego ikonicznego ketchup Heinz Tomato Ketchup. Jedynym słusznym wyborem było dla nas wypróbowanie tego rozwiązania" – mówi Gosia Michalak-Wojskowicz, Category Product Manager w Heinz.
"Jesteśmy podekscytowani współpracą z Heinz nad wprowadzeniem Spoon Friez w życie i nie możemy się doczekać reakcji konsumentów. Mamy nadzieję, że pokochają je tak samo jak my" – mówi Grzegorz Comberski z Soul on the Grill.
Źródło danych:
Materiały prasowe
Badanie przeprowadzone przez SW Research dla Heinz, na próbie n=1002 dorosłych osób w wieku 18+ w Polsce. Wyniki z dnia 24 marca 2023 r.