Pod koniec DLC Valhalla Kratos podjął ostatnie kroki w swojej post-greckiej sagi transformacji. Po zabiciu Zeusa Kratos spędził lata uciekając od swojej przeszłości i ostatecznie stał się lepszym, spokojniejszym człowiekiem. Jednak w God of War i Ragnarok z 2018 roku nadal dręczyło go poczucie winy i wstydu, a DLC Valhalla zasadniczo służy mu jako forma intensywnej, boskiej terapii, pozwalając mu pogodzić się z człowiekiem, którym był kiedyś. Podróż Kratosa to jednak tylko część równania, jeśli chodzi o sposób, w jaki Valhalla buduje narrację i świat God of War. W tym artykule poruszymy kilka tematów, na których mogą oprzeć się deweloperzy w kolejnych dodatkach lub pełnoprawnych grach.
Czytaj też: God of War Ragnarok Valhalla — Kratos odwiedzi cywilizacji Majów w kolejnej części? Ważny szczegół
Polecany artykuł:
Jak Valhalla wpłynie na sequel God of War?
Sequel podąży śladem Freyi
Po burzliwych wydarzeniach z God of War: Ragnarok Krainy wymagają odbudowy, a Freya przejmuje dowodzenie. Gracze mogą rzucić okiem na stan świata God of War w całym DLC Valhalla, gdy Kratos i Mimir pytają Sigrun, jedną z Walkirii Frei, o to, jak radzi sobie każda Kraina. Chociaż przyszłość wydaje się jasna, nadal jest wiele do zrobienia, a Sigrun komentuje walki o władzę i kwestie polityczne, które pojawiły się po wydarzeniach z podstawowej wersji gry. Pół-sequel może zachować intensywną walkę God of War, jednocześnie pozwalając Kratosowi na trochę czasu z dala od pola bitwy, podążając za Freyą, podczas gdy ona leczy królestwo.
God of War jako Bóg nadziei
Skupienie się Valhalli na nadziei jako kluczowym temacie mogłoby utorować drogę dla sequelu Ragnaroka. Kratos kończy DLC z innym spojrzeniem na siebie jako boga, najwyraźniej czując się coraz bardziej komfortowo z myślą o zostaniu generałem Freyi i, w istocie, ponownym przyjęciu roli Boga Wojny. Dalsze zbadanie tego pomysłu i pokazanie, jak Kratos wykorzystuje lekcje, których nauczył się w Walhalli, mogłoby być niezwykle satysfakcjonujące. Zakładając, że Kratos rzeczywiście przyjmie ofertę Freyi i zostanie Bogiem Wojny.
God of War z Atreusem w roli głównej
Atreus jest prawdopodobnie najbardziej oczywistym wyborem na kolejną opowieść, ponieważ zakończenie God of War: Ragnarok sugeruje, że to on przejmie rolę twarzy marki. Chociaż nie pojawia się on w Valhalli, motywy DLC mogą odnosić się do jego podróży. Atreus mógłby lepiej poznać swoją ciemną stronę, a DLC lub następna pełnoprawna część może pokazać, jak zmaga się z kwestiami etycznymi teraz, gdy brakuje mu przewodnictwa ojca. Postać dopuściła się już kilku brutalnych czynów, więc sequel może pokazać, jak uczy się akceptować swoją przeszłość i teraźniejszość, odzwierciedlając w ten sposób podróż swojego ojca przez Walhallę.