GTA VI

i

Autor: Rockstar Games

GTA VI

GTA 6 na PS5 to priorytet. Premiera na PC martwi graczy! Wyjaśnia deweloper Rockstar Games

2024-05-20 7:54

Były programista Rockstar Games wyjaśnił, dlaczego Grand Theft Auto VI w chwili premiery pominie wersję na PC. Kontrowersyjny plan początkowo wypuszczenia długo oczekiwanej kontynuacji GTA 5 wyłącznie na PlayStation 5 i Xbox Series X rozczarował graczy na PC, chociaż teraz możemy bliżej zrozumieć działania studia.

Mike York, były programista Rockstar Games, w nowym filmie wypowiedział się na temat pomijania wersji PC Grand Theft Auto VI w dniu jej premiery. York przez sześć lat pracował na stanowisku animatora w Rockstar New England i przed odejściem w 2017 roku pomagał przy tworzeniu m.in. Red Dead Redemption 2, czy GTA 5, które odniosły ogromne sukcesy.

Czytaj też: GTA 6 zapewni „niezrównane wrażenia rozrywkowe”. Take-Two zabiera głos!

GTA VI skupia się wyłącznie na PS5

Jedną z głównych rzeczy, o których chcę porozmawiać, jest fakt, iż powodem, dla którego port PC pojawia się później, jest chęć nadania priorytetu temu, co się sprzedaje” – wyjaśnił były animator Rockstar Games Mike York w rozmowie z Tweak Town.

Przez większość czasu, zwłaszcza w przeszłości, PlayStation było wielkim sprzedawcą. PlayStation było konsolą, którą warto mieć; sprzedała się w większej liczbie egzemplarzy niż jakakolwiek inna konsola; wszyscy grają na PlayStation”.

Następnie York stwierdził, że stworzenie wersji na PC gry tak skomplikowanej jak GTA VI jest zniechęcająca: „To bardzo ważne, aby wszyscy o tym pamiętali: jednym z głównych powodów, dla których portowanie wersji na PC zajmuje tak dużo czasu, jest inna architektura i inne komponenty”.

PlayStation 5 vs. Xbox Series X [PORÓWNANIE DODATKÓW] | ESKA XD - Blogier #9

GTA IV. QUIZ! Sprawdź, ile pamiętasz z gry przed premierą Grand Theft Auto VI

Pytanie 1 z 10
Jak nazywa się zabawny kulturysta z GTA IV?