GTA VI nie osiągnie 60 FPS na konsolach PS5?
GTA VI będzie grą wieloplatformową, która ukaże się zarówno na PlayStation 5, jak i Xbox Series X/S. Sądząc po pierwszym zwiastunie, wydaje się, że jest to niezwykle wymagająca gra, dlatego wszyscy pragniemy, aby nasze konsole komfortowo ją obsłużyły. Uważa się, że nadchodząca konsola PS5 Pro to część planu Sony mającego na celu uczynienie PlayStation miejscem, w którym GTA VI będzie czuć się jak w domu. Wyposażony w ośmiordzeniowy procesor Zen 2 taktowany z częstotliwością 4 GHz, procesor graficzny RDNA 3 o częstotliwości 2,8 GHz oraz 16 GB pamięci GDDR6, PS5 Pro ma być potęgą w świecie konsol.
Czytaj też: GTA 6 potrzebuje PS5 Pro. Sony obawia się o wydajność PS5! Gracze zmuszeni wymienić konsolę?
Plotki o PS5 Pro cieszą się coraz większym zainteresowaniem, a najnowsze informacje mówią, że wewnętrzne skalowanie sztucznej inteligencji może konkurować z oprogramowaniem DLSS firmy NVIDIA. Jak donosi TweakTown, tak zwany informator Moore’s Law is Dead rozmawiał z Michaelem z NXGamer na temat nadchodzącej konsoli, a Michael twierdził, że skalowanie AI będzie możliwe w rozdzielczości 1440p przy 120 fps i 4k przy 60 fps.
Czytaj też: PS5 Pro przebije większość PC. 120 FPS i 4K nadchodzi! Lepsza specyfikacja i skalowanie AI
Następnie Moore’s Law Is Dead nawiązał do Grand Theft Auto VI, twierdząc, że powinniśmy spodziewać się gry działającej w 40 FPS. Chociaż nie jest to 60 klatek na sekundę, na jakie niektórzy mogli liczyć, być może jest lepiej, niż sobie wyobrażaliśmy.
Oczywiście pamiętajcie, żeby wszystkie doniesienia oraz plotki brać z przymrożeniem oka, dopóki głosu nie zabierze Rockstar Games lub producenci konsol.