Jeszcze ostatnio informowaliśmy was o rzekomym przesunięciu daty premiery GTA VI oraz obsuwie, jaką zalicza Rockstar Games. Informatorem w tej sprawie był Tez2, znany oraz ceniony insider, który nieraz dostarczał fanom rzetelnych wiadomości ze świata gier amerykańskiego dewelopera. Według niego studio nie chce poczynić tych samych błędów, jakie miały miejsce przy okazji premiery Grand Theft Auto V, a mowa tutaj o braku dodatkowej zawartości w kampanii dla pojedynczego gracza, czyli DLC.
Czytaj też: Znamy oficjalne logo GTA VI? Fani są pewni zapowiedzi gry jeszcze w 2023 r.
Opóźniona data premiery GTA VI spowodowana pracą nad DLC
Według insidera, Rockstar Games jeszcze przed premierą przygotowuje spore DLC, które ma wydłużyć historię, podobnie jak to miało miejsce w przypadku GTA IV i dodatków takich jak Lost and the Damned czy The Ballad of Gay Tony.
Czytaj też: GTA VI z masą nowych informacji! Data premiery, aktywności poboczne, zwierzęta i bronie
"Rockstar Games planowało epizodyczną zawartość, single-player DLC, dla GTA V długo przed premierą. Plany uległy zmianie w połowie lub pod koniec 2014 roku. Być może słyszeliście o trzech planowanych epizodach, ale miało być ich więcej. Chodzi o to, że studio miało ten sam plan, co w przypadku GTA IV. Rozkwit GTA Online był nieoczekiwany. Teraz, w przypadku GTA VI, jest inaczej. To nie będzie nieoczekiwane. Z tego, co słyszeliśmy i co powiedział Jason Schreier, Rockstar już wcześniej realizował ten sam plan. Epizodyczna zawartość z nowymi aktualizacjami map i rozszerzeniami. Co pomogłoby zmniejszyć crunch. Myślę więc, że zobaczymy aktualizacje do singleplayer'a tak często, jak aktualizacje online. A pierwsze duże DLC zobaczymy w ciągu roku lub dwóch od premiery gry" – informuje Tez2.
Czytaj też: GTA VI z ujawnioną datą premiery zwiastuna! Wydarzenie w GTA Online odkryje wszystkie karty?