Wolverine

i

Autor: Insomniac Games

Marvel's Wolverine

Marvel’s Wolverine będzie leczył rany w czasie rzeczywistym! Tego jeszcze nie było w grach

2024-03-13 7:48

Jeden z największych wycieków w historii gier dotknął również Insomniac Games. Za sprawą hakerów fani dowiedzieli się wiele o planowanych produkcjach studia Sony, jednak jedna mechanika przykuła uwagę graczy na dłużej. Rzekomo Marvel's Wolverine ma leczyć Logana w czasie rzeczywistym.

W zeszłym miesiącu firma Insomniac stała się ofiarą masowego ataku oprogramowania ransomware, w wyniku którego wyciekły do opinii publicznej główne dane dotyczące sprzedaży i rozwoju. Wiele z nich skupiało się wokół Marvel’s Wolverine, a jego fabuła, postacie i obsada głosowa zostały ujawnione wraz z materiałami z wczesnych wersji gry. Co gorsza, niedługo potem wypuszczono w pełni grywalną wersję gry Wolverine na PC, ku wielkiemu przerażeniu pracujących nad nią twórców i fanów mających nadzieję na wskoczenie w kolejny hit o superbohaterach Insomniac w nienaruszonym stanie. W tym czasie gracze dostrzegli jeden element, który może odmienić gry wideo na zawsze, przynajmniej te o superbohaterach typu Logan, czy Deadpool.

Czytaj też: Marvel’s Wolverine na materiale z rozgrywki. Haker udostępnia gameplay! Znamy szczegóły gry

Wolverine i leczenie w czasie rzeczywistym. Innowacyjna mechanika?

Redakcja The Gamer donosi, że z plików danych Wolverine'a pobrano film przedstawiający coś, co wydaje się zmutowanym czynnikiem leczącym Logana w działaniu, przedstawiający humanoidalną postać ulegającą uszkodzeniom i regenerującą się w czasie rzeczywistym. Poziom obrażeń pokazany na tym filmie obejmuje poważne rany i odsłoniętą klatkę piersiową, postać z całkowicie oderwaną skórą, a nawet zakrwawiony szkielet.

To wszystko, co Wolverine musiał przetrwać w niezliczonych komiksach Marvela na przestrzeni lat, ponieważ jak wiemy, jedną z jego głównych mocy jest zdolność przyspieszonego leczenia, która pozwala mu odzyskać siły po praktycznie wszelkich obrażeniach zagrażających życiu. Przed Marvel’s Wolverine, gra towarzysząca X-Men Origins: Wolverine z 2009 roku spotkała się z dużym uznaniem, pozwalając cyfrowemu Hugh Jackmanowi doznać ran odsłaniających kości – tylko po to, by szybko się zagoić, gdy gracz przestanie otrzymywać obrażenia. Tegoroczny Marvel’s Spider-Man 2 zawierał nieco podobny system obrażeń dla Petera i Milesa, choć oczywiście dotyczyło to tylko ich strojów superbohaterów, a nie skóry i mięśni.

Czytaj też: Marvel's Spider Man 2 i Wolverine jednym wielkim uniwersum. Znamy plan Insomniac

Wszystkie inne informacje ujawnione w wyniku ataku należy traktować z przymrużeniem oka. W końcu Wolverine jest wciąż głęboko w fazie rozwoju i wszystko, co ujawniono w tych przeciekach, zawsze można zmienić lub całkowicie usunąć – na co twórca zwrócił uwagę, odnosząc się  po wycieku plików. Biorąc to pod uwagę, czynnik leczący Logana jest cechą definiującą postać i prawie na pewno zostanie w pewnym stopniu zaimplementowany w Marvel’s Wolverine, pytanie w jakim stopniu.

Dwie kobiety zginęły na pasach. 80-letni kierowca nie ustąpił im pierwszeństwa

QUIZ: Czy rozpoznasz konsolę do gier na podstawie zdjęcia kontrolera? Nie zgadniesz wszystkich!

Pytanie 1 z 14
Jaka konsola do gier jest powiązana z tym kontrolerem?
Nunchuck