League of Legends to gargantuiczna gra, która posiada w sobie ponad 160 postaci, wiele dodatkowych item'ów wpływających na rozgrywkę oraz aktywności na Summoners Rift. Pierwotnie wydana w 2009 roku gra MOBA przeszła długą drogę od swoich skromnych początków, stając się aktualnie królową e-sportu oraz rozgrywki kompetytywnej. Pomimo upływu lat, League of Legends pozostało stosunkowo podobne w założeniach, z kultowymi neutralnymi celami, Baronem Nashorem i smokami, które pozostały kluczem do zwycięstwa. Smoki uległy niewielkim zmianom wraz z wprowadzeniem żywiołów, które zmieniają zapewniane przez nie buffy i sposób, w jaki atakują gracza, gdy zostaną sprowokowane. Piekielny i ziemski smok wystrzeliwują ataki AOE, zadając obrażenia celowi i wszystkim w pobliżu. Wygląda na to, że ta funkcja została zbugowana w najnowszej łatce, ponieważ oba smoki nagle są w stanie jednym strzałem wyeliminować każdego bohatera.
Smoki zabijają graczy LoL'a jednym uderzeniem
Przez większość czasu walka z piekielnym lub ziemskim smokiem przebiega normalnie, trzymasz go, dopóki nie umrze, i zapewni ci wzmocnienie. Czasami może to wymagać zespołu, ale z pewnością nieprzeciwnego. Wygląda na to, że gdy za tym, w co uderza smok, stoją jednostki, główny cel otrzymuje znacznie większe obrażenia, podczas gdy pozostałe cele nie otrzymują nic. Jest to prawdopodobnie spowodowane tym, że wszystkie obrażenia trafiają do pierwszego gracza, zamiast być dzielone między wszystkie trafione cele.
W rezultacie każdy, kto stanie się celem smoka, otrzyma ogromne obrażenia, co może łatwo zmienić przebieg walki, gdy drużyny walczą o neutralny cel. Wielce prawdopodobne, że Riot szybko naprawi tego rodzaju błąd ze względu na jego potężną naturę, ale do tego czasu po prostu uważaj na piekielne i ziemskie smoki w swoich grach.