SentiOne tworzy polski odpowiednik ChatGPT
Opracowane przez inżynierów z SentiOne rozwiązanie LLM (Large Language Model) ma sprawić, że oparte na nim boty będą komunikować się naturalnym, swobodnym i poprawnym językiem. Dodatkowo ich rozwiązanie ma wyeliminować problemy, które ma często ChatGPT — takie jak brak umiejętności osadzenia wypowiedzi w kontekście czy opieranie się na niezweryfikowanych danych, co zwiększa ryzyko podawania nieprecyzyjnych lub fałszywych informacji.
Bot oparty o LLM może przyjąć dowolny charakter lub sposób mówienia, wybrany odgórnie albo dostosowany do sposobu wypowiedzi osoby, z którą w danym momencie rozmawia.
"Odkąd pod koniec ubiegłego roku pojawił się ChatGPT, większość firm zaczęła zastanawiać się, jak wykorzystać tę nową supertechnologię. Nie ominęło to SentiOne. Patrząc na nasze doświadczenie oraz na zasoby – zbiory danych i zespół – nie miałem wątpliwości, że jesteśmy w stanie zbudować najlepszy tego typu model dla języka polskiego, eliminując jednocześnie wady oryginalnego rozwiązania i czyniąc go możliwym do wykorzystania przez firmy. Nasze boty rozumieją ludzkie intencje na poziomie 96 proc. – lepiej niż niejeden prawdziwy człowiek. Konwersacyjna sztuczna inteligencja jest obecnie wykorzystywana głównie do automatyzacji obsługi klienta, m.in. przez banki, placówki medyczne i ubezpieczycieli. Bot stanowi element budowania wizerunku marki, musi być godny zaufania nie stanowić ryzyka dla firmy. I taka jest właśnie jest nasza technologia LLM." – mówi Bartosz Baziński, CEO SentiOne.
Nowa technologia pozwala również zautomatyzować proces budowy nowych botów, skracając go z 3 dni do 3 godzin, czyli o ok. 90 proc. Aktualnie LLM jest dostępny w języku angielskim, a polska wersja LLM jest w trakcie budowy i testów. Jak deklaruje SentiOne, generatywna sztuczna inteligencja wypowiada się w naturalny, swobodny sposób, jest godna zaufania, nie podaje niesprawdzonych informacji i jest możliwa do wykorzystania w biznesie.
Polecany artykuł: