Coca-Cola Ultimate
Według twórców League of Legends i właścicieli jednego z koncernów produkujący napoje, wbijanie na kolejny level i zdobyte PD smakują jak… Coca-Cola Zero. Jeśli jesteście nieco rozczarowani, to nie jesteście w tym sami. Zmiana naklejki na napoju to nie jest coś, czego się spodziewałam po tej firmie i ich współpracy z twórcami gry LoL.
Warto zauważyć, że inni twórcy napojów wykazywali się większą kreatywnością, tworząc oryginalne w smaku eliksiry, czy napoje many lub energii. Firma The Coca-Cola Company wypuściła na rynek „nowy” produkt: Coca-Colę ZERO o smaku punktów doświadczenia.
Niestety, jeśli spodziewaliście się czegoś nowego, to jak informuje Forbes, choć marketingowy przekaz mówi, że jest to napój „o smaku punktów doświadczenia”, to w rzeczywistości jest to dobrze nam znana Coca-Cola Zero w nowym opakowaniu. Trochę szkoda. Napój, a dokładniej jego nowa etykieta powstała w ramach partnerstwa z Riot Games. Jest to limitowana edycja popularnego napoju sygnowana logiem League of Legends – Coca-Cola Ultimate.
Limitowane dodatki do LoL
Wraz z nową Coca-Colą do gry dodane zostały nowe, limitowane czasowo misje powiązane z partnerstwem obu marek, za wykonanie których gracze dostaną emotki:
- Zdobądź siedem asyst w jednej grze, aby otrzymać emotkę Ultimate Teamplay.
- Zdobądź 12 000 złota w jednej grze, aby otrzymać emotkę Ultimate Gains.
- Wygraj mecz w mniej niż 20 minut, aby zdobyć emotkę Ultimate Tempo.
Niestety ten napój dostępny jest jedynie w sklepach w Afryce, krajach Ameryki Łacińskiej, Chinach, Kanadzie, Korei Południowej i Stanach Zjednoczonych - podobnie z misjami, które dostępne będą jedynie w wybranych regionach w grze.