Jeśli jest coś, co gracze prawdopodobnie wiedzą o Jannie z League of Legends, to mowa tutaj o jej irytujących oraz ciężkich zdolnościach, którymi może leczyć, dawać tarcze, i podrzucać rywali. Czarodziejka oparta na wietrze może szybować po mapie, pomagając sojusznikom w kluczowych wędrówkach dzięki umiejętności biernej. Umiejętność W (Zephyr) pozwala Jannie rzucić we wroga ptakiem, aby spowolnić jego prędkość ruchu. Alternatywnie, gdy umiejętność nie odnawia się, Janna zyskuje premię do prędkości ruchu, która pozwala jej wędrować po mapie lub doganiać wrogów, aby następnie ich spowolnić. Zarówno spowolnienie, jak i premia do prędkości poruszania skalują się z mocą umiejętności, pozwalając Jannie czerpać korzyści z przedmiotów wsparcia AP, które zazwyczaj kupuje. Co ciekawe po niedawnym wzmocnieniu bohaterki na serwerach PBE zdaje się, że nowy, najlepszy build zapewnia jej absurdalną prędkość ruchu.
Janna niczym Usain Bolt
Niedawne wzmocnienie umiejętności Zephyr sprawiło, że Janna może zyskać nawet 15-krotność swojej zwykłej prędkości ruchu dzięki umiejętności biernej. To czyni ją w zasadzie nietykalną dla reszty wrogów, ponieważ jest w stanie prześcignąć prawie wszystko w grze — również pociski i nadlatujące ataki.
Polecany artykuł:
Riot sprawił, że premia do prędkości ruchu Zephyr skalowała się z jeszcze większymi mocami umiejętności niż wcześniej. Teraz Janna może budować pełne AP, osiągać niemożliwe poziomy prędkości ruchu i teleportować się po mapie.
YouTuber Vandiril przetestował, że przy 770 AP Zephyr dawał Jannie premię w postaci 1550% prędkości poruszania się, podkręcając ją do niesamowitych 3590. To popsuło grę i zasadniczo sprawiło, że postać teleportowała się, zamiast chodzić, co skutkowało super szarpanym ruchem. Gracze prześmiewczo nawołują do Riot Games, że kwestia głosowa Janny „Szybko” została najwyraźniej źle zinterpretowana przez deweloperów gry.