Spis treści
Gracze bez dostępu do wersji beta Counter Strike 2 nadal niecierpliwie mogą jej oczekiwać, jednak nawet jeśli nie będą szczęśliwcami i Valve nie obdaruje ich dostępem do testów, tak można zakładać, że premiera CS2 jest naprawdę blisko. Najnowsza aktualizacja prócz standardowych poprawek do rozgrywki dodaje do puli map kolejne bardzo ważne lokalizacje. Mowa tutaj o De_Ancient oraz De_Anubis, które zastąpią De_Overpassa i De_Vertigo. Szalenie popularne mapy doczekały się naprawdę świetnego odświeżenia, co mogliście zauważyć w podczepionej galerii na samej górze artykułu. Wygląda na to, że swojej renowacji nie doczekała się tylko mapa De_Inferno.
Ancient i Anubis dodany do CS2!
Wygląda na to, że obie mapy zostały potraktowane jako „Touchstone”, otrzymując aktualizacje ich oświetlenia i charakteru, ale nie zostały „przerobione”, jak Overpass, ani „zaktualizowane”, jak Nuke. Mimo to same te drobne zmiany sprawiają, że wyglądają o wiele piękniej niż wcześniej, a widoczność na Ancient również poprawia się dzięki niektórym aktualizacjom oświetlenia. Anubis został wydany w trybach Rywalizacji, Swobodnym i Deathmatch, podczas gdy Ancient można grać tylko w trybach Deathmatch i Swobodnym.
Inne aktualizacje obejmują ulepszenia animacji głowy podczas kucania, biegu oraz animacji stóp podczas szybkiego przełączania się między staniem w miejscu a poruszaniem się.
CS2 czeka już tylko na Inferno
Aktualnie do tej pory w CS2 Valve wypuściło Dust2, Mirage, Overpass, Vertigo, Ancient, Anubis i Office, pozostawiając Inferno jako jedyną mapę, która nie została jeszcze wydana spośród tych "aktywnych" map. Oryginalny zwiastun CS2 pokazywał również przebłysk Train'a, który został usunięty z puli map w marcu 2021 roku po przybyciu Ancient'a. Czy doczekamy się jednak i jego powrotu? Mamy nadzieje, że tak!
Lista poprawek CS2
- Rozgrywka
- Wyłączono tryb skrzydłowy
- Mapy
- Dodano Anubisa do trybów gry Deathmatch, Uproszczony i Turniejowy
- Dodano Ancient do trybów gry Deathmatch, Uproszczony i Turniejowy
- Usunięto Vertigo i Overpassa z puli map
- MISC
- Broń rozpryskuje się po upuszczeniu do wody
- Nauczono kurczaki pływać
- Dostosowano dźwięki interakcji pomiędzy granatami i wodą
- Animacje
- Ulepszono animację głowy podczas kucania w trakcie biegu
- Ulepszono animację stóp podczas szybkiego przełączania między staniem w miejscu a poruszaniem się