Nowe mapy i zmieniony system rankingowy w CS2
Mapy społeczności są zupełnie czymś nowym w serii aktualizacji. Niektóre czerpią elementy z klasycznych map, a każda z nich dotyczy określonego trybu. Memento i Assembly zostały zaprojektowane z myślą o trybie Wingman dwa na dwa, podczas gdy w Pool Day przeznaczona jest do Wyścigu Zbrojeń, w którym gracze rywalizują łeb w łeb na publicznym basenie przypominającym kurort.
Czytaj też: CS2: Gracz znalazł sposób na „darmowe” skórki. Jak to zrobił?
Polecany artykuł:
Thera i Mills to dwie mapy stworzone dla klasycznego trybu CS2 i choć nie zostały one jeszcze dodane do puli map, ich obecność pomoże osłabić standardową pulę map, z których cieszymy się od przejścia z CS:GO na CS2.
Aktualizacja zawiera także ulepszony wyświetlacz MVP z niestandardowymi animacjami umożliwiającymi dostosowywanie się po rundzie i zmniejszeniem wymaganej liczby meczów potrzebnych do zdobycia rangi w trybie rywalizacji, a także kilka irytujących poprawek błędów.
CS2 aktualizacja z 25 czerwca - wszystkie informacje
- Mapy społeczności
- Dodano mapy społeczności Thera i Mills do grup map Rywalizacji, Uproszczonych i Deathmatch.
- Do puli map Wingman dodano mapy społeczności Memento i Assembly.
- Dodano mapę społecznościową Dzień puli do puli map Wyścigu zbrojeń.
- Mapy
- Naprawiono zablokowane miejsca C4 na Nuke
- Naprawiono zablokowane miejsca C4, dziury w świecie i obiekty inne niż stałe powodujące problemy na Ancient
- Naprawiono zablokowane miejsca i przycinanie C4 na Vertigo
- Naprawiono kolizję i przenikanie granatów na Anubis
- Interfejs użytkownika
- Zaktualizowano panel MVP we wszystkich trybach gry.
- Do meczów Premier dodano zupełnie nowe animowane panele MVP.
- Dodano kilka nowych warunków MVP i dostosowano wcześniejsze zasady MVP.
- Gameplay
- W trybie rywalizacji, grupy umiejętności na mapie są teraz ujawniane po zdobyciu dwóch zwycięstw na mapie zamiast 10.
- Ustawienia wideo
- Dodano wyskakujące okienko z zaleceniami dotyczącymi ustawień, jeśli przy uruchomieniu częstotliwość odświeżania wyświetlacza jest ustawiona poniżej wartości maksymalnej. Ogólnie zaleca się używanie najwyższej częstotliwości odświeżania wyświetlacza.
- Dodano wyskakujące okienko z zaleceniami dotyczącymi ustawień, jeśli wykryta zostanie obsługa NVIDIA G-Sync, ale nie zostanie włączona podczas uruchamiania. Korzystanie z G-Sync jest ogólnie zalecane, jeśli Twój system je obsługuje.
- Dodano wyskakujące okienko z zaleceniami ustawień, jeśli włączona jest NVIDIA G-Sync, ale nie V-Sync i/lub NVIDIA Reflex. Ogólnie zaleca się włączenie wszystkich trzech ustawień razem, jeśli są one dostępne. Zastosowanie tych ustawień ograniczy liczbę klatek na sekundę do częstotliwości odświeżania wyświetlacza lub nieco niższej, co zwykle stanowi najpłynniejszą kombinację ustawień ustawień opóźnienia wejściowego.
- Usunięto ustawienia „Sceneria tła menu głównego” i „Przedmiot sprawdź scenerię tła” ze strony Ustawienia wideo. Ustawienia te są nadal dostępne odpowiednio w menu głównym i na ekranach kontroli przedmiotu.
- Ustawienie „Częstotliwość odświeżania” pokazuje teraz aktualną częstotliwość odświeżania wyświetlacza w trybach okienkowym i pełnoekranowym.
- Usunięto ustawienie „Oszczędzanie energii laptopa”.
- Dodano sekcję „Częstotliwość klatek” do strony Zaawansowane ustawienia wideo.
- Dodano wiersz „NVIDIA G-Sync” do sekcji Frame Pacing, który informuje, czy G-Sync jest aktywny przy bieżących ustawieniach wyświetlania. Ten wiersz może być ukryty, jeśli używasz modułu renderującego Vulkan lub jeśli nie używasz karty graficznej NVIDIA.
- Dodano suwaki „Maksymalna liczba klatek na sekundę w grze” i „Maksymalna liczba klatek na sekundę w menu” do sekcji Tempo klatek.
- Zwiększono domyślne ustawienie „Maksymalna liczba klatek na sekundę w menu” ze 120 klatek na sekundę do 200 klatek na sekundę.
- Podgląd wizualny zaawansowanego wideo wykorzystuje teraz maksymalną liczbę klatek na sekundę „w grze” zamiast maksymalnej „w menu”.