Spis treści
Diablo 4 trafi na Steam
Diablo 4 nie będzie już grą dostępną wyłącznie za pośrednictwem platformy Blizzard. Twórcy gry postanowili udostępnić grę na platformie Steam! Jest to nieoczekiwane posunięcie i wielu internautów twierdzi, że ta decyzja związana jest z malejącą popularnością tego tytułu, który dzięki dostępności na Steam i nowemu sezonowi ma przyciągnąć więcej graczy. Premiera 2. sezonu w Diablo 4 - Sezon Krwi, odbędzie się 17 października 2023 o godzinie 19:00, właśnie wtedy słynna gra Blizzarda pojawi się na Steam. W tym samym czasie pojawi się również aktualizacja 1.2.0.
Diablo 4. - Sezon Krwi
W Sezonie Krwi gracze zmierzą się z wampirami, które przejmującymi władzę nad Sanktuarium. Gracze otrzymają nadnaturalne wampiryczne zdolności za pomocą nowego pancerza paktu, by chronić Sanktuarium przed krwiopijcami i ostatecznie pokonać potężnego władcę wampirów.
Zarządca Oren, zaniepokojony przywódca miasteczka nękanego przez spragnione krwi stwory, potrzebuje Waszej pomocy. Musicie zbadać serię niedawnych zabójstw. Wejdźcie do zbrukanego wampiryczną obecnością serca Sanktuarium w nowej serii zadań, przeciągnijcie na swoją stronę potężną łowczynię wampirów Erys i odkryjcie złowieszczy spisek, za którym stoi Mroczny Mistrz. - czytamy na stronie Blizzarda.
Aby rozpocząć nową serię zadań, udajcie się do Ked Bardu. Porozmawiajcie z Orenem, który pomoże Wam rozpocząć zadanie Pieniądze Splamione Krwią.
Diablo 4 Sezon Krwi - zmiany
W Sezonie Krwi pojawią się 22 moce Wampiryzmu, a każda klasa może mieć na wyposażeniu dowolną moc Wampiryzmu. Nowa wampiryczna moc będzie mogła być rozwijana w nowej zakładce. Twórcy przekazali, że każdą zdolność będzie można ulepszać maksymalnie do 3 poziomu. W 2. sezonie Diablo 4 zdobędziemy również nowe przedmioty, które posiadają 3 rodzaje paktów (Zajadłość, Boskość i Wieczność), dzięki którym będzie można aktywować poszczególne moce Wampiryzmu. Gracze będą wybierać zdolności, biorąc pod uwagę nową statystykę. Do pomniejszych mocy Wampiryzmu, które wymagają od 1 do 3 paktów, należą Oczekiwanie, Wiedźmie Kły, Zdominowanie, Karmienie Sabatu, Hektyzm, Hemomancja, Infekcja, Postrzępione Kolce, Żerowanie na Słabych, Obwarowania, Odporność, Żarłoczność, Sangwiniczna Klamra, Groza i Nieumieranie, a poszczególne z nich wpływają na zadawane obrażenia, czasy odnowienia, możliwość wystraszenia pobliskich wrogów i spowolnienie ich itp.
Większe moce Wampiryzmu (wymagają 6 paktów):
- Przeklęty Dotyk (6 paktów boskości): Szczęśliwy Traf: gracz ma maksymalnie 44% szans na rzucenie Wampirycznej Klątwy na wrogów. Wrogowie mają 15% szans na rozprzestrzenienie klątwy na innych otaczających gracza wrogów. Przeklęte dusze zadają obrażenia zwiększone o 200%.
- Krwawa Łaźnia (3 pakty boskości, 3 pakty wieczności): Gdy gracz podtrzymuje umiejętność, tworzy się pod nim kałuża krwi. Kiedy w niej stoi, ta podtrzymywana umiejętność zadaje obrażenia zwiększone o 40%, a redukcja obrażeń gracza zwiększa się o 30%. Kałuża pojawia się tylko raz na 8 sek.
- Krwawy Wrzód (6 paktów wieczności): Kiedy umiejętności Główne gracza przytłaczają wroga, gracz tworzy 3 niestabilne krople krwi. Zebrane krople wybuchają, zadając wokół gracza 60% obrażeń fizycznych. Co 20 sek. kolejna umiejętność będzie przytłaczająca.
- Wezwanie Chowańca (3 pakty zajadłości, 3 pakty boskości): Użycie umiejętności Mistrzostwa, Mistrzostwa Broni, Makabry, Gniewu lub Nasycenia przywołuje nietoperza sojusznika, który atakuje pobliskich wrogów. Zadaje on 80% obrażeń fizycznych i ma 30% szans na ogłuszenie.
- Strumienie Żył (2 pakty zajadłości, 2 pakty boskości, 2 pakty wieczności): Gracz zadaje obrażenia z upływem czasu zwiększone o 60% wrogom, którzy się poruszają lub są dotknięci Wampiryczną Klątwą.
- Metamorfoza (2 pakty zajadłości, 2 pakty boskości, 2 pakty wieczności): Podczas Odskoku gracz zamienia się w chmarę nietoperzy, co zapewnia mu Nieustępliwość na 4 sek. Gracz zadaje wrogom na swojej drodze 160% obrażeń fizycznych i rzuca na nich Wampiryczną Klątwę.
- Wschód Księżyca (6 paktów zajadłości): Trafienie wroga umiejętnością Podstawową zwiększa szybkość ataku gracza o 4% na 10 sek. Efekt kumuluje się maksymalnie 5 razy. Przy maksymalnej kumulacji gracz wchodzi w stan Wampirycznego Szału Krwi, który zapewnia zwiększenie obrażeń zadawanych przez umiejętność Podstawową o 160% i szybkości ruchu o 15% na 10 sek.
W Sezonie Krwi odbędzie się również wydarzenie Krwawe Żniwa, w ramach którego uczestnicy otrzymają punkty reputacji. W tym sezonie gracze dostaną do pokonania również 5 nowych bossów.