Przeciek pokazuje szczegóły GTA VI z wersji konsolowej
10 czerwca 2024 roku użytkownik X, mvbr udostępnił wątek dotyczący Grand Theft Auto VI, ujawniając pewne szczegóły techniczne i rozgrywki z wersji konsolowej gry. Post zawierał m.in. listę funkcji, jakie może posiadać nadchodzący tytuł. Mowa tutaj o:
- FSR
- Globalnym oświetleniu
- HDR
- DLSS
- Okluzji otoczenia
- Rasteryzacji cieni
- Śledzeniu promieni
- SSR
WAŻNE: GTA 6 to nie wszystko dla Take-Two. Wydawca przejął ogromne studio! Są też złe informacje
Polecany artykuł:
W kolejnym tweecie użytkownik stwierdził, że funkcja śledzenia promieni może nie zawsze działać w grze: „Są momenty, kiedy śledzenie promieni nie będzie działać ze względu na optymalizację. Gra będzie wtedy korzystać z pomocy technologii przestrzeni ekranowej, a także odbicia/odszumiania”.
Czytaj też: GTA 6. Obejrzał najnowszy zwiastun przed premierą. Jak to zrobił?
Społeczność oczekuje działającego Grand Theft Auto VI w 60 klatkach na sekundę, jednak mvbr stwierdził, że może być z tym ciężko: „Toczy się debata na temat liczby klatek na sekundę. GTA VI działa obecnie w rozdzielczości 1440p z RT w 30FPS. Dla mnie GTA VI w 60 FPS nie istnieje. Twórcy musieliby wyciąć wiele rzeczy i proponowanych technologii.”
Czytaj też: GTA 6. Mamy zwiastun Vice City! Dokładna mapa odwzorowana za pomocą satelity i Google Maps
Leaker stwierdził również, że Rockstar Games czerpało inspirację z innych produkcji serialowych/filmowych w przypadku fabuły Grand Theft Auto VI:
- Narcos
- Blow
- Shottas
- The Place Beyond Of The Pines
- Brasco
- Bad Boy For Life
- Queen & Slim
Na koniec mvbr dodał, że Rockstar Games zwiększyło swoje bezpieczeństwo od czasu wycieku zwiastuna GTA VI, ponieważ studio ma zamiar udostępnić drugi zwiastun gry jeszcze w tym roku.
Czytaj też: GTA 6 — Preorder podzielił fanów. Wysoka cena za grę nie będzie jedynym problemem?