LoL Hwei

i

Autor: Riot https://www.leagueoflegends.com/pl-pl/news/dev/champion-insights-hwei/

League of Legends

LoL Hwei z 11 osłabieniami jeszcze przed premierą. Riot nie wie jak go zbalansować

2023-12-01 9:28

Prawdopodobnie pozostał już niecały tydzień, zanim najnowszy mistrz League of Legends, Hwei, trafi na oficjalne serwery Summoner's Rift, jednak Riot Games wciąż majstruje przy jego zestawie. Deweloper najprawdopodobniej po wielu nawoływaniach fanów wpadł na to, że nowy czempion jest zbyt potężny. Czeka go nie jeden, dwa, a 11 nerfów jeszcze przed premierą!

Hwei faktycznie otrzymał 11 różnych osłabień na League of Legends PBE, aby zapewnić graczom zrównoważoną rozgrywkę w dniu swojej premiery, środę 6 grudnia, wraz z aktualizacją 13.24. Projektant bohaterów Myles „Emizery” Salholm powiedział fanom na subreddicie, że osłabienia miały na celu „[obniżenie] potencjału wybuchowego Hwei, aby umożliwić większą częstotliwość castowania”, co powinno pozwolić na więcej kombinacji zaklęć i bardziej agresywną grę w środkowej fazie gry.

Czytaj też: Hwei LoL będzie pierwszą postacią z 10 różnymi umiejętnościami. Balans gry upadnie

Hwei otrzyma osłabienie bazowych obrażeń w późnej fazie gry swojej umiejętności biernej, ale otrzyma pięcioprocentowy wzrost współczynnika AP, aby zrównoważyć tę redukcję. Wiele umiejętności otrzymuje pełne osłabienia obrażeń. Jego ostateczna umiejętność, Spiraling Despair, również zostaje znacznie osłabiona w stosunku do współczynnika zadawanych obrażeń AP.

Czytaj też: Faker z banem na League of Legends podczas Worlds 2023. Niezwykły powód

Jest jednak kilka wzmocnień, które pomogą mu w uzupełnieniu swojej drużyny pewnymi narzędziami, w tym wzmocnienie jego umiejętności WW, które zwiększa jego podstawową tarczę o 10 na wszystkich poziomach. Dostęp do jego księgi zaklęć E jest również możliwy znacznie częściej, ponieważ czas odnowienia został skrócony o dwie sekundy na wszystkich poziomach.

Oto wszystkie zmiany zmierzające do Hwei na PBE:

  • P – Signature of the Visionary:
    • Zmniejszono podstawowe obrażenia z 35-200 do 35-180.
    • Zwiększono współczynnik AP z 25% do 30%.
  • QQ – Devastating Fire:
    • Zmniejszono podstawowe obrażenia z 60/95/130/165/200 do 60/90/120/150/180.
    • Zmniejszono maksymalne obrażenia od zdrowia z 4/5/6/7/8 procent do 4/4,5/5/5,5/6 procent.
    • Zmniejszono współczynnik AP z 70% do 60%.
  • QW – Severing Bolt:
    • Współczynnik AP zmniejszono z 30 procent do 25 procent, z wartości szczytowej 90 procent do wartości szczytowej 87,5 procent.
    • Zwiększono premię do brakującego zdrowia z 200/225/250/275/300 procent do 200/237,5/275/312,5/350 procent.
  • QE – Molten Fissure:
    • Zmniejszono współczynnik obrażeń na sekundę AP z 30% do 25%.
  • WW – Pool of Reflection:
    • Zwiększono podstawową wartość tarczy z 80/100/120/140/160 do 90/110/130/150/170.
  • E – Subject: Torment:
    • Czas odnowienia zmniejszony z 17/16/15/14/13 sekund do 15/14/13/12/11 sekund.
  • EQ – Grim Visage:
    • Zmniejszono współczynnik AP z 70% do 55%.
  • EW – Gaze of the Abyss:
    • Zmniejszono współczynnik AP z 70% do 55%.
    • Czas trwania unieruchomienia zmniejszony z 1,25/1,5/1,75/2/2,25 sekundy do 1,2/1,4/1,6/1,8/2 sekundy.
  • EE – Crushing Maw:
    • Zmniejszono współczynnik AP z 70% do 55%.
    • Teraz „podbija” jednostki w centrum.
  • R – Spiraling Despair:
    • Zmniejszono współczynnik AP obrażeń w czasie z 10% do 5%, łącznie z 30% do 15%.

Wszystkie te zmiany również ulegną zmianie przed premierą Hwei 6 grudnia, ale mimo to warto przygotować pędzle i oczyścić płótno dla jednego z najbardziej skomplikowanych i artystycznych bohaterów, jakich kiedykolwiek widziałeś.

Sukces futsalowców z KS Constract Lubawa.

ARCYTRUDNY quiz z League of Legends. Tylko dla weteranów znających tajemnice Runeterry!

Pytanie 1 z 14
Jaką rzeką rządził Baron Naszor?