O tym, jak wyglądać może projekt dowiadujemy się dość tradycyjnie - z ogłoszenia o pracę. Nowego Wiedźmina opisuje się jako grę „bogatą rozgrywkę i historię opowiadaną poprzez otoczenie”, a ponadto zadaniem poszukiwanego projektanta będzie tworzenie „przestrzeni osadzonych w słowiańskim otwartym świecie”.
Molasses Flood poszukuje starszego lub głównego projektanta poziomów, który pomoże nam stworzyć przestrzeń dla bogatej w rozgrywkę i historię dla naszego kolejnego tytułu. Będziesz kierować tworzeniem przestrzeni osadzonych w słowiańskim otwartym świecie Wiedźmina, które wspierają opowiadanie historii tego świata, przy jednoczesnym wykorzystywaniu przez naszą grę bogatej palety systemów rozgrywki.
Wiedźmin Sirius ma oferować zarówno tryb rozgrywki wieloosobowej, jak również dedykowany do jednego gracza. Projekt wciąż jest jednak jeszcze na bardzo wczesnym etapie produkcji. Na więcej konkretów przyjdzie nam zatem trochę poczekać.