Po paru miesiącach od zapowiedzi pracy nad postacią Neeko gracze wreszcie doczekali się możliwości przetestowania jej na własnej skórze. Główne założenia zmian mają sprawić, że bohaterka będzie bardziej użyteczna w jungle, a dzięki jej paru nowym umiejętnością gra może stać się bardziej kreatywna.
Neeko i jej nowe zastosowanie
Niektórzy ludzie wciąż grają wersją Neeko jeszcze sprzed przeróbki, ale jej współczynnik jest niewiarygodnie niski i wynosi około 1,2%. Tylko najbardziej zagorzali fani Neeko wciąż trzymają się tego bohatera. Po reworku postać nabierze znaczenia w lesie, ponieważ dzięki jej umiejętności pasywnej będzie mogła idealnie wtopić się w otoczenie i zaskoczyć przeciwnego jungela. Na dodatek jej Q zadaje teraz znacznie więcej obrażeń potworom. Po pierwszych opiniach graczy można uznać, że RIOT wykonało dobrą robotę, ale czy Neeko na dobre zagości w mecie gry, z tym wstrzymamy się do czasu dodania ją na regularne serwery.
Nowe zdolności Neeko w League of Legends
- Pasywna: Wrodzony Urok
Neeko może przebrać się za sprzymierzoną bohaterkę. Kiedy Neeko stoi obok dowolnej sojuszniczej lub neutralnej jednostki, przechowuje ich Sho’ma, co pozwala jej przebrać się za tę jednostkę. Jednocześnie można przechowywać tylko jedną jednostkę. Otrzymanie unieruchamiającej kontroli tłumu lub rzucenie zadającego obrażenia zaklęcia przerywa przebranie.
- Q: Rozkwitający Wybuch
Początkowe obrażenia bez zmian Obrażenia od eksplozji: 40-140 (+20% AP) >>> 35-135 (+25% AP) (NOWOŚĆ) Dodatkowe obrażenia na potworach przy eksplozjach: 30/40/50/60/70
- W: Rozdzielnokształtna
(NOWOŚĆ) Wzmocnione ataki zadają potworom dodatkowe 50 obrażeń (NOWOŚĆ) Neeko może teraz kontrolować swojego klona, ponownie rzucając umiejętność (NOWOŚĆ) Klon odtwarza teraz animacje i dźwięki Q, E, Tańca, Żartu, Prowokacji, Przywołania i Śmiechu
- E: Kolco-Plączki
Obrażenia: 80-220 (+60% AP) >>> 70-210 (+65% AP)
- R: Skoczny Rozkwit
Po 1,25 sekundy Neeko wyskakuje w powietrze. Gdy jest w powietrzu, zawiesza wszystkich pobliskich wrogów. Po 0,6 sekundy Neeko ląduje i powala zawieszonych wrogów na ziemię. Wrogowie pozostają ogłuszeni łącznie przez 1,25 sekundy. (Zasadniczo jest to ta sama umiejętność co poprzednio, ale z dodanym podrzuceniem)
Tarcza usunięta
Nadal może ukryć kanał przed wrogami, jeśli jest przebrana podczas rzucania tej umiejętnościObrażenia: 200-650 (+130% AP) >>> 150-550 (+100% AP)Czas odnowienia: 90 >>> 120-90