My Deer Friend Nokotan, manga autorstwa Oshioshio zadebiutowała w 2019 roku i skupia się na przygodach dziewczyny-łosia, który przenosi się do nowej szkoły, poznając przy tym wielu nowych znajomych. Ci będą musieli sobie odpowiedzieć na pytanie, czy Torako Koshi jest człowiekiem, czy łosiem. Adaptację reżyseruje Masahiko Ohta, który specjalizuje się w tych nieco ezoterycznych historiach z życia. Jednak, co najbardziej zadziwia w anime? Marketing.
Czytaj też: Anime powraca po 13 latach. Fani legendarnej serii zacierają ręce! Obejrzycie je na Netflix
Nadchodzące anime szokuje swoim marketingiem
Marketing My Deer Friend Nokotan wgniótł w fotel niektórych fanów anime. Dla przykładu w zwiastunie pojawia się pytanie: „Dlaczego ludzie nie są jeleniami?” zanim z jakiegoś powodu wielokrotnie pokazał nam się realistyczny jeleń użyty w serialu.
Jeśli spodobała wam się muzyka z tego zwiastuna, to macie szczęście, bo opening zamieniono w godzinną pętlę. Torako Koshi tańczy przez cały czas przed nieco bezinteresownie wyglądającym jeleniem.
Masa sympatyków anime zwróciła na serial uwagę, odpowiadając mnóstwem memów. „Jestem całkowicie rozczarowany, że nie trwa to 10 godzin” – czytamy w jednej z najpopularniejszych odpowiedzi. „Kino absolutne” – dodał kolejny.