Od EURO 2024 prosto do e-sportu
Lancerto, wiodący producent eleganckiej odzieży z Polski, wchodzi do świata esportu jako oficjalny partner polskich transmisji League of Legends EMEA Championship (LEC) – profesjonalnej ligi esportowej w League of Legends, organizowanej przez producenta tytułu, firmę Riot Games.
Czytaj też: League of Legends Anima Squad: PREMIERA, GAMEPLAY, POSTACIE i SKINY. Wszystko, co wiemy
Jak czytamy, współpraca ma być częścią strategii Lancerto, której celem jest dotarcie do generacji Z oraz Alfa. Esport łączy miliony młodych ludzi na całym świecie, dlatego nie dziwi wybór LEC, jako jednego z najważniejszych projektów esportowych na świecie. Fani League of Legends wymagają niestandardowego podejścia do komunikacji, a włodarze ligi już wielokrotnie udowadniali, że kooperacja z markami to dla odbiorców i fanów LoL-a tylko korzyści.
„Jesteśmy dumni, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z League of Legends EMEA Championship 2024 jako oficjalny partner polskich transmisji. Jako marka, nieustannie poszukuje innowacyjnych i unikalnych kanałów dotarcia do naszych klientów. Wchodząc w świat esportu, podkreślamy nasze nowoczesne podejście i gotowość do bycia tam, gdzie są nasi klienci – zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Nasza współpraca z LEC to strategiczny krok w kierunku zbudowania silniejszej więzi z młodszą, technologicznie zaawansowaną generacją. Zadbamy o elegancki ubiór komentatorów, łącząc klasyczną elegancję z dynamicznym światem esportu, aby stworzyć niezapomniane wrażenia wizualne dla fanów. Dzięki temu partnerstwu pokazujemy, że Lancerto jest synonimem innowacji, nowoczesności i jakości, gotowym do podbijania nowych rynków i serc klientów na całym świecie – mówi Mariusz Serafin Dyrektor Marketingu i E-commerce G8 S.A (Lancerto/Próchnik_1948).
Link do kolekcji esportowej Lancerto znajdziecie tutaj: