Faker rozbił bank. Wystarczyła jego obecność
Faker wraz z Binem i Elkiem pojawili się 23 czerwca na transmisji Douyin, aby promować różnorodne produkty z linii League of Legends w wersji fizycznej i w grze. Według raportu Sohu ponad 100 000 widzów oglądało i próbowało zdobyć przedmioty — niektóre z nich zostały przecenione, ale w ograniczonej ilości.
Czytaj też: LEC „traci swój urok”. Fani League of Legends przygotowują się na „mroczne czasy”
Oczywiście w tym wszystkim nie mogło zabraknąć Fakera pokazującego skina Ahri z Hall of Fame. Po ponad godzinie prezentacji jej możliwości oraz niestandardowych efektów gracz wylogował się... ponieważ wszystkie egzemplarze skina zostały sprzedane.
Łącznie, jak podaje Sohu, wliczając w to zarówno podstawową, jak i sygnowaną wersję pakietu Ahri Fakera, odnotowano sprzedaż na poziomie około 660 000 dolarów. Biorąc pod uwagę, że sprzedaż produktów w ramach transmisji rozpoczęła się zaledwie godzinę wcześniej, jest to imponująca liczba i pokazuje, że pomimo ogromnego sprzeciwu, jaki pakiet spotkał się w Internecie, pakiet Faker i Ahri Hall of Fame pozostają niezwykle popularny, szczególnie wśród Chińskich fanów.