Nadchodząca strzelanka XDefiant ma świetne wieści dotyczące dobierania graczy w oparciu o umiejętności. Firma Ubisoft oficjalnie potwierdziła, że funkcja ta nie będzie uwzględniona w zwykłych playlistach. Dobieranie graczy oparte na umiejętnościach było od kilku lat gorącym tematem w kręgach FPS. Ta funkcja próbuje połączyć graczy o podobnym poziomie umiejętności, co teoretycznie skutkuje znacznie bliższymi meczami. Pomaga to graczom o niskich umiejętnościach nie dać się pokonać w każdym meczu, co ma ogromne znaczenie, jeśli chodzi o zatrzymanie ich na długi czas.
Czytaj też: Call of Duty Black Ops 6 ujawnione na 2024 rok! Wszystko, co wiemy o nowej grze Treyarch
Xdefiant chce odróżnić się od Call of Duty. Krok pierwszy
Seria Call of Duty wyróżnia się dobieraniem graczy w oparciu o umiejętności, ale krytycy twierdzą, że zapewnia to znacznie mniej satysfakcjonujące wrażenia graczom, którzy są świetni w grze. Z racji tego, że XDefiant chce odróżnić się od Call of Duty na kilka kluczowych sposobów, może to być idealne posunięcie.
Ubisoft tłumaczy, że dobieranie graczy oparte na umiejętnościach nie będzie uwzględniane na zwykłych playlistach XDefiant. W poście wyjaśniono: „Uważamy, że żaden SBMM nie jest najważniejszy dla przyjemnej i zróżnicowanej rozgrywki w dłuższej perspektywie, tworząc mecze równie stresujące i dopasowane jak rankingowe”.
Bez dobierania graczy na podstawie umiejętności, XDefiant zamiast tego będzie kładł nacisk na szybkie czasy połączenia w przypadku swobodnej rozgrywki. Jeśli chodzi o grę rankingową, XDefiant połączy graczy w określonym zakresie rang.