Vivo bez dystrybucji w Polsce
Z rokiem 2020 do rywalizacji w branży smartfonów na polskim rynku włączył się Chiński koncern. Mowa tutaj o firmie Vivo specjalizująca się w produkcji urządzeń i rozwiązań telekomunikacyjnych od 2009 roku na całym świecie. Głośno o marce zrobiło się momentalnie, ponieważ koncern nie oszczędzał na promocji w naszym kraju. Zaangażował się on między innymi w sponsoring Polskiego Związku Narciarstwa w październiku 2021 roku oraz był obecny podczas transmisji niedawnych piłkarskich mistrzostw świata w Katarze. Finalnie po trzech latach Vivo podjęło zaskakującą decyzję, która zaniepokoiła posiadaczy ich smartfonów.
Użytkownicy smartfonów Vivo pytają — co dalej?
Najwyraźniej promocja na Polskim rynku nie okazała się skuteczna lub zwyczajnie produkt chińskiego producenta nie trafił do odbiorców. W rozmowie z portalem tabletowo Vivo potwierdziło, że kończy z Polską dystrybucjom swoich smartfonów. Podobno umowy dystrybucyjne zostały już wypowiedziane, a klienci posiadający sprzęt Vivo obawiają się, iż zostali na przysłowiowym lodzie.
Na to postanowił odpowiedzieć koncern. Vivo zapewni klientom obsługę posprzedażową, czyli również naprawę w ramach gwarancji w przypadku usterki, a także wsparcie w postaci aktualizacji. Posiadacze modeli X90 Pro, X80 Pro, V23 5G, X60 Pro, Y35 i Y22s otrzymają aktualizację do systemu Android 14. Pod spodem możemy przeczytać oficjalny komentarz producentów smartfonów Vivo.
Ciągła analiza rynku i dobór odpowiedniej strategii biznesowej w porozumieniu z lokalnymi przedstawicielami jest dla marki vivo kluczowe. Z przykrością informujemy, że autoryzowany dystrybutor marki w Polsce zdecydował się wstrzymać działalność. Mimo to nasi klienci mogą wciąż polegać na solidnych produktach vivo, na kompleksowej obsłudze klienta oraz niezakłóconych aktualizacjach oprogramowania.